top of page

הצגת מותג - שאבעס ביסטרו


הצגת מותג שאבעס ביסטרו

מסעדת השבת - שאבעס ביסטרו ממוקמת בשכונת רחביה.

במסעדה ניתן למצוא מגוון רחב של אוכל לשבת ברמה גבוהה, הכולל מגוון רחב של בשרים עופות ודגים, סלטים ותוספות, קינוחים עוגות ויינות.

מה שמיוחד בשאבעס ביסטרו אל מול מסעדות השבת הקיימות, הוא האוכל היוקרתי עם מגוון נתחי בשר בחיתוך במקום, צ'ולנט עם בשר כבש, ויינות יוקרתיים.


ערכים מותג מרכזים: שבת ויוקרה

ערך משנה: ביתיות


תצוגת לוגו:


סמל הלוגו מורכב מריבוע עם חלל בצורת נרות שבת היוצרים את האותיות ש. וB.

בטקסט הלוגו יש שימוש בשפה העברית והאנגלית עקב האוכלוסיה האנגלו סכסית המאכלסת חלק נרחב מהשכונה.







שפה עיצובית:


השפה עיצובית היא אחת הכלים החזקות לשדר את הערכים של המוצר, העיצוב של המודעות הוא יוקרתי, עיצוב מאוד מוקפד ומדויק עם נגיעה אירופאית. הצבעים הם צבעים חום ובז', הצבעים שנבחרו בגוון יבש על מנת לתת למאכלים את המיקוד, וממש מהווים צלחת לאוכל.













קהל יעד:


התוכנית השיווקית נבנתה בצורה שתיתן מענה לקהלי היעד השונים הנמצאים תחת קהל היעד של המסעדה.

לקוחות קבועים, הקונים בצורה קבועה אוכל לשבת, או באים לשבת בליל שישי.

תיירים, הבאים להתארח מחו"ל או ערים אחרות הקונים אוכל לשבת.

לקוחות מזדמנים, שאינם קונים אוכל לשבת באופן קבוע, אלא כאשר נתקעים וזקוקים לאוכל מוכן.


פתרונות יצירתיים:


תהליך יצירת המותג הייתה מהירה ומרגשת, מאיר פנה אלי שבוע לפני פתיחת העסק, והיינו צריכים בזמן הזה לבצע סדנת מיתוג, לבחור שם לעסק, ליצור לוגו, מדבקות מוצרים, ופרסום פתיחה. בס"ד עצומה הצלחתי ליצור את הלוגו הקריאטיבי המיוחד הזה, וכן יצירת השפה העיצובית המדויקת המשדרת את הערכים הרצויים ואווירת המקום.


על מנת לתת מענה לקהל היעד של תיירים תושבי החוץ הבאים לארץ בהמוניהם בתקופת החגים, יצרנו טופס הזמנה דיגיטלי, שבה יכול כל אדם להזמין מוצרים, מכל מקום בעולם בנוחות המרבית. וכך גם לייעל את ניהול העסק על ידי כך שהתהליך נעשה בצורה עצמאית על ידי הלקוח, ובסוף יום ניתן להדפיס את הפלט המדויק של כל ההזמנות, וכך גם ניתן להיערך מבעוד מועד ובצורה מסודרת.


רעיון מעולה בתחום פרסום ממוקד קהל יעד, היה ליצור קשר עם החברה המשכירה דירות לתקופה קצרה בירושלים, וכך לשלוח לרשימת תפוצה ממוקדת פרסום על השירותים של המסעדה, כך שיוכלו להתעדכן מבעוד מועד באפשרות הזמנת אוכל מוכן לשבתות וחגים. וכך לקבל פרסום אפקטיבי וממוקד קהל יעד.


תהליך היצירה של שאבעס ביסטרו עדיין עומדת בשלבים הראשונים של מיתוג המסעדה, וישנה עוד דרך ארוכה ומרגשת לפנינו, ב"ה ההתחלה הינה מוצלחת ביותר, ובע"ה שיהיה בידינו את החכמה להמשיך לבנות את המותג בצורה הטובה ביותר.


פוסטים אחרונים
פוסטים נבחרים
bottom of page